

14,99 zł

15,99 zł
Cena regularna:
18,99 zł

39,99 zł

32,99 zł
Cena regularna:
37,99 zł

49,99 zł

77,99 zł

27,99 zł

12,59 zł


Pytania i odpowiedzi
Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Jeśli jesteś konsumentem i dokonałeś zakupu w naszej firmie, to w większości przypadków możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania przedmiotu (a w przypadku świadczenia usługi – od daty zawarcia umowy).
Kiedy nie mogę zwrócić zakupionego towaru?
Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Uwaga! Zwrotowi podlegają tylko towary nieużywane. W przypadku zawarcia umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego) prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje.
Co zrobić jeśli otrzymany towar jest niezgodny z zamówieniem, został uszkodzony podczas transportu lub jest wadliwy?
We wszystkich z wymienionych przypadków skontaktuj się z nami mailowo. Jeśli pomyłka wynika z naszej winy z góry przepraszamy. Jak każdemu nam także zdarzają się czasami pomyłki. Pamiętaj również, że przesyłki doręczają kurierzy i listonosze w całej Polsce. Dokładamy wszelkich starań aby wszystkie paczki docierały bezpiecznie do naszych klientów. Niestety nie zawsze mamy wpływ na losowe sytuacje wynikające z niewłaściwego wykonania usługi przez inne firmy.
Jakie są zasady gwarancji?
Wszystkie produkty oferowane w sklepie posiadają 12 miesięcy gwarancji sprzedawcy. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne oraz zużycie przedmiotu w ramach normalnego użytkowania.
Czy potrzebuję dokumentu zakupu aby zwrócić lub zareklamować przedmiot?
Do przesyłek zwrotnych i reklamacyjnych nie wymagamy dostarczania dokumentów zakupu. Wystarczy odpowiednio wypełniony formularz zwrotu lub reklamacji na którym powinno się znaleźć przynajmniej: imię i nazwisko, numer zamówienia oraz adres e-mail kupującego.
Podstawowe informacje
Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata
(rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo)
- Prosimy o wysyłanie zwrotów rejestrowaną formą przesyłki zawierającą numer nadania oraz ubezpieczenie paczki.
- Nie przyjmujemy zwrotów ani reklamacji wysłanych za pobraniem. Wszystkie zwroty gotówki dokonujemy na wskazane przez klienta konto bankowe.
- W przypadku pytań prosimy o kontakt mailowy:
e-mail: sklep@drogadlaciebie.pl