Zwroty i reklamacje

Pytania i odpowiedzi

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Jeśli jesteś konsumentem i dokonałeś zakupu w naszej firmie, to w większości przypadków możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania przedmiotu (a w przypadku świadczenia usługi – od daty zawarcia umowy). Aby to zrobić koniecznie poinformuj nas o tym wcześniej mailowo lub telefonicznie. W prosty sposób wytłumaczymy Ci jak to wykonać, ustalimy sposób zwrotu wpłaconych środków i wspólnie wybierzemy najlepsze rozwiązanie.

Kiedy nie mogę zwrócić zakupionego towaru?

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Co zrobić jeśli otrzymany towar jest niezgodny z zamówieniem, został uszkodzony podczas transportu lub jest wadliwy?

W przypadku gdy pomyłka wynika z naszej winy z góry przepraszamy. Jak każdemu nam także zdarzają się czasami pomyłki. We wszystkich z wymienionych przypadków skontaktuj się z nami. Prosimy się nie martwić, nie wystawiać neutralnych lub negatywnych opinii, bo każdy problem załatwiamy po myśli klienta. Nie ważne za jaką kwotę jest zakupiony przedmiot – zawsze przykładamy się tak samo solidnie.

Podstawowe informacje

Czas na zwrot: 14 dni

Adres do zwrotu:
RABENE (I piętro)
ul. Jedności 21
37-200 Przeworsk
 
Przed dokonaniem zwrotu zakupionych przedmiotów koniecznie zapoznaj się z poniższymi informacjami
  • Prosimy o wysyłanie zwrotów rejestrowaną formą przesyłki zawierającą numer nadania oraz ubezpieczenie paczki.
  • Nie przyjmujemy zwrotów ani reklamacji wysłanych za pobraniem. Wszystkie zwroty gotówki dokonujemy na wskazane przez klienta konto bankowe.
  • Każdorazowo przed dokonaniem zwrotu lub reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy:
    tel: +48 785 204 789
    e-mail: sklep@drogadlaciebie.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl