Pytania i odpowiedzi

Potrzebuję dokumentu sprzedaży, co zrobić?

Jako firma prowadząca sprzedaż wyłącznie wysyłkową korzystamy z przysługującego nam prawa do zwolnienia z posiadania kasy fiskalnej. Zatem jeśli do zakupionych przedmiotów potrzebny jest dowód zakupu prosimy o przesłanie takiej informacji na maila. W odpowiedzi na wiadomość prześlemy odpowiedni dokument sprzedaży.

Chciałbym otrzymać fakturę VAT czy wystawiacie taki dokument?

Nie jesteśmy płatnikiem podatku VAT, dlatego wystawiamy faktury detaliczne brutto (nie zawierające stawki VAT).

Czy prowadzicie Państwo sprzedaż hurtową?

Jesteśmy sklepem detalicznym nastawionym na sprzedaż klientom indywidualnym. Przy większych zamówieniach prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Przygotujemy odpowiednią ofertę. 

Wybrałem formę płatności przelew tradycyjny, gdzie mogę znaleźć dane do przelewu?

Dane do przelewu wysyłamy każdorazowo razem z potwierdzeniem zamówienia na e-mail zamawiającego. Jeśli w ciągu 5 min od złożenia zamówienia taka wiadomość się nie pojawi prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Dane do przelewu można znaleźć także w stopce -> PŁATNOŚĆ I DOSTAWA -> DANE DO WPŁAT.

Chciałbym zamówić produkt, którego nie macie Państwo w ofercie czy możecie go dla mnie sprowadzić?

W takim przypadku prosimy o wysłanie do nas zapytania z nazwą produktu. Sprawdzimy u naszych dostawców czy dany towar jest dostępny i w odpowiedzi przedstawimy proponowany termin realizacji takiego zamówienia oraz wycenimy taką usługę. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl